Charlie har så rätt!

I min värld finns det inte ens med på världskartan att jag skulle inleda ett förhållande med en kille som inte tillät mig att göra vad jag ville, och skulle han förbjuda något skulle jag säga tack och hej. Livet är HÄR och NU - gör vad du vill, följ dina egna drömmar, lev inte någon annans liv och sluta låta en kille hindra dig från vad du egentligen vill göra.

 

Och rätta mig om jag har fel, men jag trodde killar gillade självständiga tjejer med egna intressen, det är iallafall vad jag fått för mig. Precis som jag inte vill att min kille ska göra sig av med sina vänner, sina intressen, bara för att han blir tillsammans med mig - det finns inget osexigare. Förhållanden är mysigt, men det får inte gå till överdrift. Glöm inte bort vem du är och vad du vill med ditt liv, det går inte i repris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0