Hos Sara.

Hello ..
Har varit hos Sara ett tag nu, var och hämtade hennes hund där emellan. Nu håller hon på att färga håret, och jag sitter och sminkar mig (?) .. Sen ska vi hem till mig och hämta träningskläder, och dra och träna. Sen ska hon slagga hos mig. Orkar inte vara ensam när det är såhär. Men nu är de dags att packa ihop grejerna och röra sig snart. Något jag har insett nu är att det bästa man kan göra när man mår dåligt är att träna, det tar bort allt dåligt. My dear friend har lärt mig det, nu kommer Sara få en stolt min när hon läser det här haha! Ja ja, vi hörs senare. Ciiao


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, DU ÄR SKIT DUKTIG! =)

2010-12-09 @ 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0