Om i lördags

Har inte skrivit, vet inte varför. Har nog egentligen inte orkat för det har varit väldigt känslomässigt under dom senaste dagarna.. I lördags iallafall då kom Elin & Sara hem till mig och vi började fixa oss, sen kom Ronja också. Och efter det mötte vi upp Anna. Vi åkte till Sollentuna, och sen vidare hem till Simon där de va drag. Massa folk var där, och det var skit kul.. tills, han kom. Han som jag inte har sett sen vi var hemma hos mig och höll om varandra. Men jag försökte att inte tänka på det, och kolla lite i smyg när han inte såg på mig. Men vi röjde, dansade och hade hur kul som helst. Senare mot kvällen när vi alla skulle dra hem, så bröt jag och Elin ihop. Allt blev för mycket efter ett tag, alla känslor som låg inne kom ut. Förstår fortfarande inte hur han bara kunde hoppa in i sin bil och köra förbi mig när han såg hur jag mådde. Kärlek gör ont, det är smärta.




Jag & Sara


Ali & en liten del av mig


Ronja & Elin


Jag (hemsk bild) & födelsedagsbarnet Simon


Karwan & Izack


Simon, Kristian & Pierre


Sara, jag & Kristian i bakgrunden


Dansa é kul, men jag föredrar o supa.. Hahaha!


Kristian & Karwan


Sara, Simon, Jag, Kristian, Anna
 Ronja, Karwan, Elin & Izack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0