Taggad.

Hejsan hoppsan karlsson!
Idag har jag & Elin vaknat sent, käkat brunch som papi lagade. Sen begav vi oss till Barkarby station, där plockade Fredrik upp oss och vi åkte till Vällingby för att köpa dricka. Vart 5 cider var.. Efter det åkte vi till Kista, träffade på Gabriella på bussen också. I Kista satte vi oss inne på Lord med Elin's pappa och hans kompisar. Chillade där i någon timme, efter det åkte vi till Sollentuna och mötte upp Naim. Tog vårat vin som hans kompis hade köpt till oss, rosé till mig och vitt till elin. Lite finare, lite bättre haha! Lite senare kom Therese också, vi käkade kebab och snacka lite. Senare åkte vi hem till Elin & där hämtade min mami mig. Ska gå och lägga mig snart.. Planerna är oklara än så länge om vart vi ska och så, men de löser sig. Har ett antal alternativ så att säga. Puss & gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0