Sovdags.

Nu ligger jag i Elins säng och ska kolla på första Harry Potter filmen haha.. Var i Solna en snabbis också, gjorde lite grejer och träffade Ronja bebi. Imorgon äre skuula som man är såå taggad på! Måste bara skriva en sak innan jag ska sova innan jag glömmer de. Jag och Elin var på väg hem från tunnelbanan i Husby och hahaha.. Jag går och snackar med ngn gubbe och Elin ska springa och "glida" på snön/isen.. Och HAHAHAH då ramlar hon mitt på rumpan, och kan ju säga att det var dagens. Fyfan skratta så mycket så att jag har ont i magen. Ville bara dela med mig det till er alla som kan se er det framför sig. Nu ska vi kolla film, puss och kram. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0