Söndag.

Igår vad det lördag, jag åkte hem till Elin och vi låg i hennes säng och deppade ett tag. Kom inte på vad vi skulle göra, och det var helt dött ute typ. Men sen bestämde vi oss för att åka till Sollentuna & träffa Naim. När vi kom till Sollentuna var det en stor klubbfest där, så det var fullt med folk. Ett litet tag stod vi och kollade på allt folk som skulle in. Sen åkte vi 3 till donken i Akalla och när vi skulle tillbaks till Sollentuna så var vi tvungna att springa till bussen, och när vi väl gör det så flyger Elin iväg in i en stor snöhög och jag och Naim dog av garv. Jag skratta så mycket så jag fick tårar i ögonen, det såg så jävla roligt ut + att det var fel buss också. Och Elin bara låg där helt förstörd.. Sen när vi åkte tillbaka så fick vi höra att det skulle bli bråk mellan typ Rinkeby, Tensta mot Malmvägen. Fatta ingenting, och sen så hände de lite saker.

Idag ska jag på barnkalas till min Gudmor's son som fyller 1 år. Kul va? Senare får jag se vad som händer. Nu ska jag göra något att äta, vi hörs senare. Puss


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha! katastrof -.- fitt snö

2010-12-12 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0