Ny blogg & ny start på veckan..

Bloggen är tillbaka, vad tycks? Follow Your Dreams igen! Haha. Har ju bloggat på nattstad.se ett tag, i hemlighet. För att folk inte ska veta allt hela tiden. Men nu är de liksom dags att vara öppen igen, eller fixa lite läsare iallafall. Så nu kör jag här ett tag till iallafall. Just nu, ligger jag i min soffa. Har Love The Way You Lie part 2 på, om och om igen. Något skit program på 3an är på också, men inget som jag bryr mig om. Klockan är nu några minuter efter 10, och egentligen borde jag kanske sova. Eftersom att jag är ledig, men nej. Självklart vaknar man kl 9 istället för sent. Kanske bra de också eftersom jag ska upp 7 imorgon till skolan..

Idag ska jag träffa Zimone, vi ska till Kista. Sen kanske Elin kommer också? Måste snacka med henne om lite saker. Ska även möta upp Ronja senare och ta igen lite förlorad tid. Ja ja, ska göra frukost snart och sen kolla på någon film. Vi hörs, ciao bella


Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :)

Starten på en ny vecka ;) Händer något skoj då?

Kramar:)

2010-12-06 @ 10:46:47
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0