Måndag.

Hej på er, kom nyss hem från stan. Har kollat på lite saker med min mami.. Ikväll så ska vi fira Zimone som äntligen har blivit 17 år haha. Stackarn som fyller så sent. Nej men de ska bli najs, några stycken + några cider. Och inga 7,0 för min del ikväll, har liksom lärt mig att lagom är bra. Har inte druckit en enda gång sen jag fick lov, har mognat.. Inga mera fjortisfyllor för min del! Så ikväll bär det alltså av till Hässelby där hennes pojkvän Fredrik bor och där ska vi vara ikväll, får se vilka som kommer dit. Jag och tjejerna ska vara där vid 8 iallafall, puss.

Zimone är faktiskt den enda vännen som jag har känt sen jag var 4 år gammal? Vi har hållit ihop hela livet känns det som, och det kommer att fortsätta så.. Trots att vi kanske inte ses på 1 år, så vet vi att vi alltid kommer att ha varandra vid varandras sidor endå. Det är äkta vänskap, har alltid varit och kommer alltid att vara. Jag älskar dig, från vaggan till graven 

Sommaren 2006 - 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0