Lördag.

Holaaa! Sitter i bilen på väg till norrköping, för att fira lill jul hos min morfar och hans fru. Min halv kusin kanske kmr dit, har inte sett henne på skit länge. Men vi får se.. Jag har blivit sjuk, jag nyser hela tiden, och jag har skit ont i halsen det är perfekt! Eller inte.. Igår hände inte ett skit, skulle på fest i blackeberg. Men hon som ägde festen ville inte att vi skulle komma för att vi var tjejer och inte killar, haha. Så vi stack tillbaka till sollentuna. Sara och camilla åkte hem, men jag elin anna och ronja var kvar ett tag till. Under den tiden hann vi skämma ut oss, och det värsta.. Jag råkade ha sönder min jacka! Så typiskt mig. Men min pappa lagade den i morse som tur var! Ikväll blir det iallafall fest hos simon i min klass som fyller år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0