Jullov.

Cha cha!
Sitter hemma hos Elin nu, idag fick jag mitt efterlängtade LOV som jag kommer njuta av alla dagar. Idag har det varit en bra dag, drog och åt med Elin & Naim efter vi hade tittat på någon julshow i skolan. Efter det drog jag hem, chillade framför tvn och sov ett litet tag. Sen fick jag ett nervsammanbrott, så förlåt alla som jag har varit dryg och otrevlig mot. Men det känns som man inte kan lita på någon, alla är falska. Ni som inte ska ta åt et, vet vilka ni är. Och det är typ 2 personer? Men orkar inte vara negativ, men så är det. Den enda som man kan lita på, är sig själv. Och här avslutar vi och ser vad som händer ikväll, blev nyss bjuden på fest. Men är inte på det humöret längre. Jaja, hejdååå

Gammal bild på mig och en tant på bussen ha-ha-ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0