I hate this part right here

Ska bege mig mot Näckrosen snart för att sola solarium med Elin & Naim, eller jag vet inte om jag skiter i att sola. Får se helt enkelt, vet ej om jag orkar slösa pengar. Blir endå inte brun första gången.. Idag har jag bara chillat hemma, tyckt synd om mig själv för mr.mens kom till mig inatt och knackade på -.- Nej men aa ni fattar. Så har varit på lagom glatt humör idag. A tjo.. På fredag är det nyår, och inga planer finns heller. Jag dör , på riktigt. Tankar snurrar runt i min skalle hela tiden också, för jag hatar dig inte, jag är bara ledsen för att det blev som det blev. Jag hatar bråk, på riktigt. Vill bara lösa allt istället, men det värkar som att det blir värre och värra för ju mer dagar som det går och jag vill hålla mig undan. Aja, ska gå snart. Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0