Friendship

Kom hem för en halv timma sen ungefär, jag och Andreas sprang runt i alla Stadium affärer, Nk och tillslut gick vi till Northface affären där vi hittade hans jacka. Jag hann få med mig en kofta och julklapp till mamma också. Så jag är en glad chey idag, mår jätte mycket bättre. Känner mig inte ens sjuk längre, bara den där jobbiga hostan och är fortfarande täppt men det står jag ut med! Ikväll sover nog Elin & Sara hos mig, ska bli mys. Bara snacka lite skit, och sen är det julavslutning i Rudbeck skolan haha. Ska nog ut lite senare också, möta upp min homie Andreas igen, min bror sen barnsben haha. Jaja ska chilla ett litet tag nu, idag känns det lite bättre i hjärtat. Idag har jag inte tänkt på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0