.

dag 01 – vem är jag?
dag 02 – min första kärlek.
dag 03 – min familj.
dag 04 – något som får mig att le.
dag 05 – min blogg.
dag 06 – en drömkille.
dag 07 – min bästa vän.
dag 08 – min politiska åsikt
dag 09 – min tro.
dag 10 – mina rädslor.
dag 11 – något som får mig att börja gråta.
dag 12 - min skola.
dag 13 – mina framtidsplaner.
dag 14 – något jag saknar.
dag 15 - något jag inte saknar.
dag 16 - mitt första gosedjur.
dag 17 - varför gjorde jag den här listan?

På min förra blogg höll jag på med en sån här, men den var alldeles för lång och jobbig. Hittade en perfekt i min vän Gabriella's blogg, så kör på den här istället. Börjar med den första idag.. Den här kommer att ligga i kategorin 'Listan'


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är gabriellas blogg? eller vad heter den?

2010-12-06 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0