E

I was thinkin about him, thinkin about me. Thinkin about us, what we gonna be? Open my eyes, it was only just a dream. So I travel back, down that road. Will he come back? No one knows.. I realize, yeah, it was only just a dream. Kan fortfarande inte förstå hur jag tänkte, eller hur vi tänkte. Hur ville du att det skulle bli när du skrev till mig för första gången? Hur ville jag att det skulle bli i somras när jag förstod att jag hade fått känslor för dig. Vad hände med att du inte var som alla andra, eller att du aldrig skulle såra mig. Det var bara tomma ord. I mina ögon så gjorde du aldrig något för att jag skulle stanna kvar. Därför gjorde jag det inte. Men trots det så går det inte en dag utan att jag har tänkt på dig. Du var så mycket. Du fick mig att känna mig så trygg, men samtidigt så osäker. Ordet som passar in på oss är Dubbelmoral. För det är det exakta ordet för oss två, det finns varken något bra eller något dåligt. Det är det där som är mellan. Jag vet inte om jag vill ha dig tillbaka, eller om jag bara vill kasta allt som har med dig att göra. Det lilla som jag har kvar av dig. Minnena kommer jag aldrig att bli av med, så enkelt är det.. Varför kom du in i mitt liv, när du endå skulle vända dig om och lämna mig lika sårad som alla andra gjorde. Jag kan inte säga att jag mådde bra innan du kom in i mitt liv, men jag mådde verkligen inte bättre när du väl släpptes in i det heller. Jag vill inte skriva en hat text till dig, men samtidigt inte någon där jag skriver hela min kärleks förklaring heller. Jag vet inte vad jag ska göra med alla dessa tankar som finns där inne i huvudet. Kanske ska göra så som du säger till mig, att sluta tänka? Men hur ska jag kunna göra det när alla frågor kommer upp hela tiden! Jag blir galen på det här, på dig, på mig, på oss. Allt jag vet, det är att jag saknar dig. Saknar hur du alltid var på mig, när du kallade mig barn till och med det saknar jag. Det värsta är att jag förändrades för din skull, dricker absolut inte så mycket som jag gjorde tidigare. Men i lördags, då var du tvungen att komma på samma ställe som jag var på och då var jag redan full. Jag orkar inte. Det här dödar mig inombords. Om du såg mig nu, så skulle du inte känna igen mig. Jag är arg och ledsen hela tiden, och det går ut på alla som egentligen inte har gjort något. Jag vill lösa det här, jag vill lösa allt mellan oss. Och funkar det inte, då funkar det inte. Men vi ska väl endå kunna vara på samma ställen, i samma rum utan att någon ska behöva gå där ifrån. Jag vill säga att jag älskar dig, och att jag hatar dig. Jag hatar att jag älskar dig. Nedostajes te. Han kunde vänt om, men han var för stolt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0