23/12

Hej på er, nu sitter jag i fotöljen i vardagsrummet med resten av familjen. Dom spelar bingolotto, och jag kollar runt på datorn. Faktiskt så är jag väldigt trött, funderar på att sova snart. Idag vaknade jag upp hemma hos Elin, var där till typ 14.00 sen kom pappa och hämtade mig. Då somnade jag i min säng, och sov till typ 18.00, efter det åt jag middag och sen drog jag ut och träffade Nathalie. Efter ett litet tag kom Daniel, och vi åkte till Sollentuna Centrum och kollade efter en jacka till honom, stötte på Pierre och Izack snabbt också. Men Daniel hitta inget där, så vi åkte vidare till Stinsen men han hitta inget där heller. Då skjutsa han hem mig..

Imorgon är det ju som sagt julafton, det är inte en stor sak för mig längre. Inte som när man var liten då man vaknade jätte tidigt för att se vad man hade fått i julstrumpan haha. Och då det inte fanns något bättre än att få julklappar. Det märks att man har blivit äldre, och det är lite synd. Men sånt är livet, allt förändras hela tiden. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0